tisdag 25 augusti 2009

Välkommen till min stickblogg!

Hej vänner, obekanta som bekanta!
Detta är alltså det första blogginlägget i den här stickbloggen! Det ska bli väldigt roligt att ha den här bloggen och jag hoppas att många av mina vänner och andra stickälskare kommer att följa den! Min förhoppning är att det ska vara bra och kul läsning som inspirerar till att börja sticka om du inte redan gör det, alternativt då börja med något nytt projekt! Själv har jag upptäckt att stickning för mig förknippas med mysiga hemmakvällar, te och höstmörker! Kommer snart mer uppdateringar!
//Sara

1 kommentar:

  1. Sara!
    Vad roligt! Jag ska köpa mig ett par stickor här i England, läsa din blogg med en kopp te, gråta lite över att du inte är här med mig och producera något stickigt. Kan du inte skriva lite om ditt liv också? Hoppas du ahr det jättebra vännen. Jag saknar dig mycket!
    Emma

    SvaraRadera