söndag 20 november 2011

En blaha-dag.

Idag är en sådan där "slutföra projekt och fästa trådar-dag". Vääldigt tråkigt med andra ord, samtidigt som det såklart är roligt när man ser resultat! den här veckan har jag stickat två mössor och två rundhalsdukar. bilder kommer i veckan :) när jag sitter här och tråkar mig tar jag mig en funderare över:
1. Varför i hela världen jag bor i Nässjö.
2. Varför man bor i Sverige som är grått och kallt.
3. Vad jag ska jobba med när jag blir stor.
4. Vad mina barn ska ha för namn.
5. Varför alla oerhört saknade vänner är i Indien respektive Canada just nu, och inte jag.

en sån där blaha-dag helt enkelt.

1 kommentar:

  1. Hej kära Sara! Jag hade ingen aning om att du var så pysslig! Kul att läsa din blogg o se på allt fint du gjort! Tänkte jag skulle ge mina svar på dina frågor ;)
    1. Du behöver inte bo i Nässjö. Det finns många underbara städer i Sverige.
    2. Tex Umeå, här är det inte grått och kallt, utan vitt och kallt ;)
    3. Vänj dig vid tanken på att du aldrig blir stor utan fokusera på vad som är kul för dagen (lättare sagt än gjort, jag vet).
    4. Pom, Flora och Alexander är mina förslag
    5. För att du behövs här just nu. Tänk bara så mycket uppmuntran jag fick av dig sist vi sågs. Den hade jag ju inte fått om du varit utomlands.

    Jag såg "answer man" igår, en feel good film och tänkte följa i hans fotspår ;) Även om mina svar inte var så briljanta som hans. Kram!

    SvaraRadera