onsdag 23 september 2009

Tjo!


Tjobba! Stickandet fortsätter. Jag har tittat lite i mina lånade stickböcker och på mina garner och börjar få lite inspiration. Lite "beställningar" har också ramlat in, vilket känns väldigt roligt. Jag är inte trött på detta projektet än, jag har kommit på att jag kan skylla på något när folk tycker jag stickar för mycket! ;) Gillart! Såå, därför ska jag nu snart börja med ett par tumvantar, projektets första par! Och idag har jag även sytt och stickat på ännu en röd sjal. Med andra ord, ännu en dag med lite kreativa ingridienser!

Imorgon ska jag även träffa Anna, en stickkompis och sticka och mysa! Det blir nog mycket trevligt & vi får även hoppas det blir lite stickat!

Imorgon flyttar jag också in till mormors lya, då hon åker bort några dar. Egen lägenhet i stan blir vääldigt skönt. Stickgrejerna är med så då ska vi se om det kan bli lite stickat också! //Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar