måndag 28 september 2009

Sticka, sticka, sticka, sticka!

Hej bloggen!

Ett nytt inlägg kommer här, måste först börja med att skriva att vantarna jag la upp i förra inlägget inte är mitt verk..

Dock har jag kommit en bit på tumvantarna jag ska sticka. Vilket känns väldigt roligt. Helgen har inneburit lugn tid med film och chill, då stickorna har varit med! Så, en del stickat har det blivit i helgen.

Vill också säga ett stort TACK till Anna, min stickkompis som jag var hemma hos i torsdags, för en mycket TREVLIG ;-)kväll & mycket inspiration! Hon har en stor del i det här projektet genom hjälp, inspiration, garn och överblivna stickor som jag fått! Tack Anna!

Jag stickar som sagt på, och vänner jag uppmanar er verkligen att sticka, det är väldigt "rogivande" & mysigt! //Sara

1 kommentar:

  1. Tack själv! Det är såå mycket´roligare att vara två och sticka. Får nog aldrig Tomas till att börja med detta.
    Härliga vantar!

    SvaraRadera