onsdag 13 juni 2012

Dagarna som går..

Var en stund i en miljö jag känner mycket väl till, tog en spontan morgonkaffe med Frida och Mudd på Thimons konditori och hälsade på mysiga ex-kollegor.

En glad kille !

Saknar att vara fyra fötter på promenader...

Saknar att hitta på galna upptåg med Mr. Myrstack.      


Nu är mitt hem hos Sara & Anders Beijer i Halmstad. Där jag är lite hobby-nanny åt världens charmigaste lilla två-åring! Igår kollade vi om det kom några bilar från balkongen, spelade trumma och läste boken "krama mig". Idag har vi varit och hälsat på fina Anna & Richard som ska gifta sig på lördag och han var ett exemplariskt liten kid, som åt det han skulle och sov när vi andra skulle äta! Imorgon ska vi till stadsbondgården som ligger tre min gångväg från hemmet och kolla på "tuppe" Sov så gott ni därute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar