söndag 17 juni 2012

När Richard & Anna blev ett!

Fina Emma & Madde!
Morbror Markus & Ewa-Marie
Blomberg & Linckan
Det VACKRA brudparet i körka!

Vicknicka! (aka Annica & Viktor)
"Jag har bestämt mig för att inte förstöra Richards bröllop med för många tjoho eller hava nagila..." /emma

Skrattsalvorna som utbröt när jag lyckas utropa ett "fyrfaldigt tjoho"

Tredje hjulet äger

Snyggaste bottenskrapet jag har sett i alla fall..!

En glädjens dag!

När Richard råkade höra något han inte skulle...



Anna hade en fantastisk bakelseklänning!
Det var jätteroligt att vara bjuden på Richards bröllop, det verkade vara en mycket lyckad dag för brudparet & jag tyckte att det var bland de roligaste dagarna i mitt liv! Mycket på grund av att så många älskade vänner var på plats! Härlig stämning, fina människor, mycket skratt, god mat & fantastisk havsutsikt från festlokalen Strandgården.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar