onsdag 18 juli 2012

Äventyr på G.

Nu kan jag inte hålla det inne längre, från att inte skrikas ut. JAG SKA BLI PURTO RICAN!! Jag ska följa med moster och morbror till en liten ö i havet i Carribean, vid domenikanska republiken. Främst ska jag finnas till för mina kusiner, Philip 15 och Ludwig 12. Det känns helt fantastiskt att under 90 dagar få uppleva en helt annan kultur!(Och slippa den svenska hösten!) Ewa-Marie och Markus har fått jobb på Frälsningsarmén där nere och det känns roligt att få följa med som lite hobby-nanny. Mina uppgifter kommer nog bli läxläsning, följa med till gym, skola och pool/strand. Känns helt okej faktiskt. Är väldigt taggad, men börjar så smått känna på resfebern..! Så. Då vet ni. :)

Bildkälla  Puerto rican beach, längtar!!

1 kommentar:

  1. Hej Sara! Åh var roligt och spännande! Önskar dig all lycka till och hoppas du får det jättebra :) kram / samaher

    SvaraRadera