tisdag 31 juli 2012

Preparar por el viaje!

Eller något sådant...Jag förbereder mig för resan genom att fundera lite på packning, skriva listor, lyssna på spansk musik, göra lovsångsdanser(snart iaf) och plugga spanska(eller?) Skriva listor är nog det enda som jag faktiskt gör. Och försöker frenetiskt i min rastlöshet läsa böcker och kolla på film, spela spel med familjen osv. Inget för mig det här med att vänta. Nu vill jag åka! Vi väntar spänt på avresedatumet nu, det blir snart!
                I veckan som gick har jag varit på Astrid Lindgrens värld med fantastiska Sickeldahls!
Blev även ännu en tripp till det vackra Göteborg för att hinna hänga lite mer med den här fina skon! 

 Avslutar med den här underbara versionen av spanska Pipi Calzaslargas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar