torsdag 1 oktober 2009

Tja!

Heej bloggen!

Svårt att hitta tid till att sticka. Jag har ett problem, älskar att läsa och prata i telefon. Dock kan man tyvärr inte kombinera detta med att sticka. Har jag kommit på.. Plugga gör jag ju också en del och det är inte heller helt käckt! Jag får nog komma på något som gör att man kan kombinera dessa intressen. Om ni har tips, hör av er!!

Titta på tv gör jag inte så mycket, annars brukar det vara tiden då man kan sticka. Jag kanske får börja titta på någon bra serie eller ngt. Har ni tvtips, hör av er!

Jag ska iaf åka till mitt kära Göteborg i helgen, då åker sticket med! Tåget är ju ett perfekt tillfälle och eventuellt ska jag och min kompis Kristin som jag ska hälsa på gå på stickcafé! Mys!

Ciao Ciao!

1 kommentar:

  1. Sätt på högtalare på telefonen så kan du prata o sticka samtidigt! :D

    SvaraRadera