söndag 5 augusti 2012

Jag vill bara tacka Jesus!



 Solen sken över Ribbingsnäs i Småland när jag och Frida tog ett spontant kvällsdopp! Det var i torsdags, och vi åkte sedan vidare till Linnea, Malin, Paulina och Frida då vi fick höra att det var körsbärskalas med jordgubbsscones! Mysigt var det, småland visade upp sin bästa sida med insjöar och kattungar!


På onsdag bär det av, så jag suger ut det sista av den svenska sommaren, igår chill i solen med Lina. Flickor jag inte kommer träffa på länge! Jag kommer att sakna er mycket! Nervig, men taggad.

Idag var jag på Gudstjänst och när första låten börjar med texten "Om du vill att jag ska resa långt bort..."
brast det för en som just nu har känslorna på utsidan! Men tack Jesus för allt det vackra, allt det fina som jag har runt omkring! Tacksam till livet en dag som denna!
I fredags var jag i Jönköping och åt ute med mami o papi vid piren. DE FIRADE ATT DE VARIT IHOP 30 ÅR DENNA DAG!!

Ni är nu med mig på resan! Idag har jag klistrat i min dagbok. Ni som inte ser er själva kan vara lugna, det finns flera sidor. P.s. Andreas, du har två egna ;) Tack Kristina för idén! 

1 kommentar: