torsdag 8 oktober 2009

Färdigt projekt!



NU är jag äntligen klar med vantarna! & jag har även fått mitt märke OTHERS vilket känns väldigt roligt! Som alla projekt är det skönt när man är färdig, dock känns det alltid lite tomt. Men jag har lite grejer på g, så det gäller att börja med något annat så fort som möjligt! ;) Men vantarna blev klara, och det känns bra att få "leverera" min första beställning! Slit dem med hälsan!! ;) Jag lägger även upp lite bilder på dem. På en bild är även ett mobilfodral med, som finns till salu! Fråga mig gärna om grejer ni vill att jag ska göra! Tredje världen behöver era pengar! Peazze!

2 kommentarer:

  1. Som förste kund måste jag varmt rekommendera Saras produkter. Att få något man behöver samt hjälpa andra att få det de verkligen behöver känns väldigt rätt, o väldigt lätt! :)

    Återigen, tack så mycket Sara. Gud välsigne dig o ditt projekt.

    // Mackan

    SvaraRadera
  2. Tack Mackan! Jag blir verkligen glad av din respons! Tack så mycket återigen! //Sara

    SvaraRadera