fredag 16 oktober 2009

Fredag, fredag, fredag, fredag!


Gott med fredag & helg! Helg innebär fritid, vilket i sin tur hoppas jag kunna innebära lugn tid för stickning! Men det tror jag den här helgen kommer att bjuda på! Jag får varva sticket och plugg och några nöjesmoment givetvis ikväll och imorgon! ;) Jag håller på med Annicas vantar och försöker få dom klara! Men någonting som jag också måste titta på är ett nytt pennfack till mig själv iom att det gamla gick sönder i dragkedjan! (P.s. ett köpt!) Så vi får se om jag gör det som ett "test" inför kommande projekt, så lägger jag kanske upp det på bloggen sen! Tack vänner ännu en gång för att ni stöttar! Ha en BÄST helg! //Sara Lägger även upp lite "garngodis" iom att det är helg och godistajm! ;)

1 kommentar:

  1. Sara, jag vill också beställa ett bar tumvantar. Går det för sig? Ett par vita, eller någon annan ljus nyans. Löv Emma

    SvaraRadera