söndag 4 oktober 2009

Göteborg!



Hemma från Göteborg nu. Göteborg var riktigt jättemys! Tack Kristin! Lite stickat blev det allt på tåget..dock hade jag glömt måttband. Vilket var kasst. Men men.

Hela lördagen gick jag och Kristin på Second hand och i mysiga gator i Haga. Vad man får då är verkligen inspiration! Jag köpte även lite till projektet som tyg och dragkedjor..Mycket färger och mönster och grejer har gett mig mycket ny inspiration som gör att jag bara vill börja och fortsätta sticka och sy och pyssla!

Jag ska också ta det ännu lugnare i mitt liv, (de som känner mig vet att jag alltid är påväg!) Och då genom hela "stickhelger". Mera stickning till livet så blir det mer harmoniskt! ;)

Något som Kristin och jag kom på var att ljudböcker är helt perfekt för att "läsa" och sticka samtidigt! Tack då! ;)

Idag har jag därför haft en väldigt skön och lugn söndag genom att bara tittat på film och stickat! Det kändes välbehövligt! :)

Ha det gott, vänner! Kråm Sara

1 kommentar:

  1. Nästa gång hinner vi med stick-café, Sara. OCH en ljudbok OCH Nordstan Fried Chicken. Du är välkommen. Kram K. PS: Glöm inte min halsrulle!

    SvaraRadera