torsdag 7 januari 2010

Bälder kommer här!







På lite smått och gott jag håller på att sticka! Pannbandet är till mig, då mitt riktiga försvann! Sjalen är en beställning till maja, min klasskompis. Och ännu lite mer ögongodis, för er som gillar garn! Slutligen vill jag också tillägga att beställningar fortsätter att ramla in från alla möjliga olika håll! Idag ska jag tex göra ett mp3-fodral som present, två tvillingar, som jag tidigare gjort till ska ta med sig det nya som present på ett kalas till en kompis! Och så ska jag göra ett mobilfodral till mammas väninnna! Det sprider sig! Jag har också hört flera av mina vänner som har börjat ta fram stickorna igen, av inspiration från mig och det tycker jag är vääldigt roligt! Mer stickning till folket! Och tack tack tack för att ni beställer! Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar