söndag 31 januari 2010

MerA pannband!



Hej vänner!

Här kommer lite bilder på helgens verk! ;) Jag var på konsert med Samuel Ljungblahd igår och vi hade efter fikat, i Värnamo missionskyrka som konserten var i, lite efterhäng på "burgerhill" i Värnamo på Max! Där blev det lila färdiga pannbandet till, jag gjorde även klart det hos våffel och stickkväll hos farmor idag! Mys! Hoppas ni haft en bra helg! Om det är vänner som jag inte har hört av på länge som läser här, får ni gärna skriva till mig här eller någon annan stans och berätta vad ni gör! Likaså om det är någon person jag inte känner som vill ge sig till känna och säga vad ni stickar och hänvisa till er blogg om ni också har en, får ni gärna gära det! //Sara

1 kommentar:

  1. Haha... Vet du, blandat som du gjort här, (på mitt pannband)skulle vara grymt! Med ljus- och mörkgrått då. Trodde det var värsta krångligt för dig. Men det ser rätt okej ut, eller? :) Kram Emmi, igen...

    SvaraRadera