lördag 9 januari 2010

Jag fortsätter att uppdatera!







Jag fortsätter att uppdatera i och med att projektet rullar som på räls, bara de senaste dagarna har jag gjort pannbandet till mig själv, mp3-fodralet, ett mobilfodral och så fick jag igår en beställning på ett Ipod-fodral av en kompis. Varpå en killkompis som såg mig sticka detta i dom färgerna ville ha ett sådant pannband. Vilket var väldigt roligt då en sak ledde till en annan, båda har fått sina grejer idag och jag vill meddela att jag fick hundra kr st för grejerna. Vilket i sin tur betyder 1 hel get på en dag! :) Getterna blir fler och fler, ännu en gång, stort tack för visat intresse! Och nu har jag ett pannband till som jag har fått beställning på och så blir det till att göra fransar på Majas sjal! Kul! Bilder kommer här med, på pannbandet och Ipod-fodralet! Kram !

1 kommentar: