söndag 17 januari 2010

Viktigt!


Hej kära bloggläsare!

Nu var det ett tag sedan jag skrev igen, av helt naturliga anledningar den här gången faktiskt. Dels kan det bero på att jag inte varit hemma en kväll på hela den här veckan och dels för att jag börjar knyta ihop påsen på mitt projekt. Sluta nu inte läsa här, utan läs vidare och se vad jag har att säga er alla! :)

Det är nämligen precis så som jag sa att jag ska sluta sticka i mitt projekt, DOCK ska jag fortsätta för er som fortfarande vill och har tänkt beställa på min fritid i mån av tid!

Då 50% av era pengar kommer att gå till min privata ekonomi och 50% fortfarande till Frälsningsarméns djurbanker! Jag hoppas att ni vill och kommer att fortsätta att beställa, för så länge jag har beställningar kommer jag att sticka!

Jag vill också här åter och återigen säga ETT STORT TACK till er alla som har stöttat mig och beställt mina produkter. Utan er hade det inte blivit mycket till projekt! TACK.

Ett särskilt tack vill jag också säga till Anna Högberg som har hjälpt mig i såväl inspiration, med stickningen och som också står för allt garn, genom hennes två ikea-kassar med restgarn jag fick av henne i början av projektet! Tack! Och sen slutligen vill jag tacka Bibbi Karlsson för att hon har sytt mina OTHERS-märken på mina produkter och gjort så att dessa ser proffsigare ut än vad de skulle gjort annars! Tack Bibbi!

Som sagt hoppas jag ni fortsätter att beställa, jag har redan två innestående beställningar på ett lila pannband och ett svart Ipod-fodral, som jag ska ta tag i nu! Wie!

Bloggen kommer jag ha kvar ett tag till i alla fall, så fortsätt gärna följa den. Dock kanske den kommer att få ett något mer vardagligt uttryck. Hoppas ni kommer gilla det! Kram till alla alla! Lägger även upp en inspirerande vinterbild på mig.. :) hejda hejda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar