torsdag 4 oktober 2012

Det bästa av Puerto Rico

Igår umgicks jag med Ana & Karla, härliga tjejer man blir glad av! Dock kände jag mig som den "svenska jätten", mot dessa späda varelser...Vi började dagen på ett café där vi åt god panini till frukost och drack fantastiskt puerto ricanskt kaffe! Underbart avbrott i vardagen.




Sedan åkte vi till stranden, sköna och avslappnande timmar!

Karla gjorde lite sandkonst...

Här får jag huka mig, då de räcker till mina axlar typ...haha.


När man umgås med människor som känner till de bästa ställena. Vi åt på ett jättegott creperi, där det var fransk känsla och bröden var en blandning mellan tortilla, rån och pannkakor! Gott!

I bilen på väg hem sjöng vi lovsånger och gospel i stämmor, det gladde mitt hjärta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar