söndag 30 september 2012

Besök i regnskogen!

Igår var vi vid El Yunque, en känd regnskog på Puerto Rico. Det var en trevlig utflykt med en annan familj från kåren och det var så fint och spännande att få se och vara i sådan annorlunda och vacker natur.


Nöjd tjej!

Så många olika arter...


Den här naturen fick mig verkligen att se uppåt, mot skaparen!

Här badade vi efter att ha gått på en våt och slingrig väg, Markus fick hålla i mig så att jag inte flöt bort av vattentrycket som ni ser!



Det var Alexandras 18onde födelsedag!



Alexandras pojkvän var också med, roligt att få se dem tillsammans!


Vad som hände när jag sa till dem att "go crazy". Hela gänget (+Philip och jag)







Sedan åkte vi till en närliggande strand, jätteskönt. och inga stenar eller grus, len len sandstrand. Crocs-power. Jag somnade nästan, helt slut av alla dagens intryck, men det var en fantastisk dag och om ni någon gång får chansen att åka till en regnskog - ta den! Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar