tisdag 3 november 2009

Hemma igen!


Hej bloggen!


Nu är jag hemma igen efter en helt fantastisk wohoow resa till Israel!! Bästa jag någonsin upplevt, en resa utöver det vanliga helt enkelt! Och beställningarna rullar in som dom ska, det går bra nu! Jag ska sticka ett par vantar, kanske ett par till på gång, två mobilfodral och en halsduk som också är på gång! Vilket känns jättekul! Jag vill bara börja worket! Det känns också jättemys iom att säsongen är fiin! Det blir bara stickmys och te nu! Joina mig gärna! Och fortsätt att beställa, älskar att ha projekt! Och hjälp mig samla in pengar till tredje världen! Ha det fett mina vänner! Pöss!


Jag flyttar även in i lägenheten igen, vilket gör att det blir fett mycket mys med agnie som flyttar in med mig och kom gärna ni andra med! Välkomna på stickmys! Lööv! P.s. bilden är tagen från internet.

1 kommentar:

  1. Tar gärna en stickfika! Men vi kan ta det när du flyttat ut från lägenheten. Kram, Anna

    SvaraRadera