tisdag 24 november 2009

Isabellas sjal!







Jag blev i helgen klar med Isabellas sjal! Skönt! Det var ett projekt som tog sin lilla tid i och med at man bara ökar och ökar maskorna hela tiden. Men hon blev jättenöjd och glad och då är jag nöjd! Tack så mycket för att ni fortsätter beställa! NU kan jag eventuellt göra sockar snart också om det var några som ville beställa det! Jag är också vääldigt trött på novembervädret som jag nämde i förra inlägget, julen får gärna komma imorn, med lite snö, värme, och mys. Ha det bra nu mina vänner! Kramkram Här ser ni den på bild också!

2 kommentarer:

  1. Tack än en gång för halsduken! Jag älskar den!
    Den är min nya bästis under den kalla tiden av året! :D

    SvaraRadera
  2. SÖTA SARA!
    Jag skulle vilja önskk mig ett penfack, än så länge, men säg till när du har lite tid över nån gång så kan du lära mig lite ;) jag har faktiskt garn nu :D
    SES

    SvaraRadera