måndag 30 november 2009

Kom på julmarknaden!











Hej alla bloggläsare!




NU har jag julpysslat lite, vilket jag tycker är jättemysigt! Jag har gjort lite julkort, som ni får se bilder på. Dessa och de andra produkterna jag lägger upp här kan man även köpa på Frälsningsarméns julmarknad nu på lördag kl.15.00. Då ska jag stå och sälja mina produkter och lotterier, där man kan vinna alltifrån presentkort på spa till presentkort på JC till gps och annat kommer att finnas, bl a barnlotterier, godisstånd och fika! och då ska jag även stå och sälja mina produkter, så kom gärna och stöd mitt projekt genom att köpa en gosig sjal, ett julkort eller mina kända mobilfodral! Jag ska också dansa med min dansgrupp och spela piano till ett jättemysigt luciatåg! Attend!! Ha det bra vänner! Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar