fredag 13 november 2009

Kostnader


Hej vänner! Har fått många frågor om vad mina produkter kostar. Därför tänkte jag nu klargöra lite. Jag har inga fasta priser utan brukar säga att betala vad ditt hjärta känner iom att det går till välgörenhet. Dock har jag lite ungefärliga priser, men sen kan man alltid diskutera sig fram, jag är inte omöjlig! ;) Mobilfodral ca 50 kr, sjal/halsduk runt 150-200 kr, tumvantar runt 100-200 kr, "plånböcker"/"sminkväskor" mellan 50-100 kr. Ett pennfack kanske är runt där också mellan 50-100 kr. Man ska också komma ihåg att det inte finns någon övre gräns! Du kan betala 600 kr för ett par vantar om du känner för det! ;) Dock är dessa priser en indikator på lägsta prisnivån! ;) Hoppas det redde ut någonting! //Kramkram Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar