söndag 2 september 2012

En händelserik söndag

Idag på kåren spelade Ludde bas, här är han tillsammans med "Shan". Dom är lite lika varandra i sättet och är lika gamla!

Här är hela lovsångsbandet, som övade första gången på musikskolan i onsdags!

Inte konstigt att alla här tror jag är fjorton...(Varsågod mamma och mormor!)

Utsikten från vår pool.

Vid poolen kan man hitta dessa då och då, och de är lika vanliga som fåglar hemma.


Idag åt vi på restaurang, jag och Ewa-Marie åt jättegod lax!


Härom dagen var vägen avstängd in till vårt område på grund av en olycka, då var det en snäll man som visade E-M och M "djungelvägen". Jag var inte med då, så de visade mig den vägen idag! Här har jag klivit ut för att titta på utsikten. Det kändes verkligen att man var långt ifrån hemma när man såg detta! Fattiga och nergångna hus med springande lösa kycklingar bredvid fina små "palatshus" med flera våningar, en ovanlig syn! Väldigt härlig Gudstjänst idag med mycket av den helige anden även den här söndagen, Gud är god!     


1 kommentar:

  1. tjena vad snyggt klippt!

    eftersom vi befinner oss i samma tidszon,typ, vore det ju gott med en skype.

    kram fran lejonhonan, den andra

    SvaraRadera